solutia la alergii

Luati-va o masina si mergeti la munte !

1 Response so far »

  1. 1

    devis said,

    anul acesta mi- am luat familia in masina si am plecat 3 sapt. la mare cu cortul. Am campat chiar pe plaja, la 3metri de apa. Aerosol non-stop.
    Cred ca asta este motivul pentru care ,anul acesta ,pot sa spun ca nu am fost alergic la ambrozie. Am folosit maxim o saptamana xyzal ( 7 picaturi dimineata ) doar in zilele in care ma suparau tare stranuturile. La sat am fost la cosit de iarba ; am cosit si ambrozie si nu m- a suparat atat de tare faptul ca stateam pe langa ambrozie.Culmea, ziua urmatoare celei in care am fost expus la o cantitate mare de polen ( cand reveneam la Timisoara ) era mai grea de suportat. Atunci imi administram xyzal.
    Sprayul Nasonex, l- am folosit foarte rar (doar la nevoie ) ; maxim o saptamana.
    Fata de anul trecut cand alergia m- a terminat in perioada 15 august- 20 septembrie ; pot spune ca anul acesta m- am simtit de 80 de ori mai bine.


Comment RSS

Lasă un răspuns

