Votati Petitia !

7 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Trotea Ionu said,

    Ambrozia este o planta care ne face mult rau,si eu sunt alergic…

    • 2

      mariuswiz said,

      e ingrozitor cate plante de ambrozie am vazut pe drumul dinspre timisoara spre resita. in judetul arad vad ca nu e asa de mare dezastrul dar sigur nu am umblat pe toate drumurile; asa ca daca treceti pe langa o ambozie opriti-va si smulgeti-o , salvati omenirea de milioane de particule de polen si un alergic poate va avea o zi mai buna. starpiti ambrozie!

      Planuiesc sa organizam o iesire sa dam un exemplu . in arad sau timisoara depinde unde se aduna mai multi sa facem ceva sa tragem un semnal de alarma! cine se baga ? raspundeti la acest comentariu

  2. 3

    Cojocaru Eleonora said,

    Ambrozia – este in plina dezvoltare in Timisoara peste tot .Creste de 1 metru inaltime in plin centrul Timisoarei in spatele restaurantului Tinecz din Calea Aradului pe terenul unui proprietar inconstient- zona in care locuiesc .E plin cu ambrozie si eu dau sute de lei ca sa ma tratez sa nu mor asfixiata din cauza alergiei la ambrozie, depistata in luna septembrie 2010.O sa plateasca Primaria aceste cheltuieli ,deoarece autoritatile au recunoscut ca exista aceasta problema grava ,dar pana acum nu s-a luat nici o masura concreta.Eu ce vina am ,am facut fotografii si am dovezi in acest sens .Ca urmare ma alatur grupului de protestatari cu speranta ca se vor lua masuri ca in Ungaria unde propietarii care nu starpesc aceasta buruiana platesc amenzi usturatoare.

  3. 4

    Raul said,

    PENTRU A SEMNA PETITIA:

    http://www.petitieonline.ro/petitie/legiferarea_obligativitatii_curatarii_terenurilor_de_buruieni_puternic_alergene_ambrozie_artemisie-p36096052.html

    Dorim legiferarea obligativitatii starpirii buruienilor de toamna puternic alergene de pe proprietatile private si ale statului. Dorim includerea acestor plante pe lista plantelor periculoase pentru sanatatea omului. Din cauza stresului, a stilului de viata, a scaderii vigorii sistemului imunitar din ce in ce mai multe persoane vor suferi de aceste alergii. Tari ca Franta si Ungaria si-au implementat un sistem legislativ de eradicare a acestor buruieni cu masuri de amendare a celor care nu respecta legea

  4. 5

    irina said,

    MA ALATUR SI EU CELOR ALERGICI LA AMBROZIE.IN ULTIMII TREI ANI,CAND VINE SEZONUL NU DORM O NOPTE INTREAGA PT CA MA TREZESC CA NU PRIMESC AER,STRANUT PANA RAGUSESC,SI-MI CURGE NASUL,SE INFUNDA,NICI EU NU MAI STIU CE.IAR ANTIALERGICELE MULT TRIMBITATE SUN PISTOL CU APA.FAC FRONT COMUN CU AMBROZIA SI CU AUTORITATILE INCONSTIENTE.

  5. 6

    alex said,

    e groaznic si eu am alergie la ambrozie ,trebuie sa o ierbicideze si sa taie plantele de pe marginea soselelor si de pe cimpuri nelucrate

  6. 7

    Adi said,

    Ambrozia exista si in Jud Arad si in alte judete. In jurul aradului sunt hectare intregi de ambrozie. Cine este alergic la ea nu poate sa smulga nici o planta fara sa aiba o reactie urata, asa ca smulgerea ei de catre noi nu prea are sanse de reusita.
    O lege este necesara asa ca si eu votez petitia.


Comment RSS

Lasă un răspuns

