alergie la ambrozie e in „floare” acum

Dragi internauti

Din fericire vad ca demersul meu de a strange informatii despre alergiile la buruieni de toamna – ambrozie e una din ele – are si un alt efect si aduna oamenii si experientele lor nefericite sau unele remedii. Un prieten a postat un comentariu la unul dintre articole cum ca prizarea de tutun actioneaza ca un antihistminic sau ca olynthul si ajuta – e bine de stiut si multumesc pentru impartasirea informatiei. De asemenea remarc si eu ceva anul acesta – al 3-lea an al meu de sensibilitate la alergenul asta nemernic – statul in casa cu aer conditionat nou pus in functiune care are filtru pentru polen ; remarc ca AC este nou, nu e problema deocamdata cu filtre murdare alti alergeni crescuti in aparat sau ceva de genu. Acest lucru il stiam deja ca statul in spatii inchise si purificate cat se poate si cu ferestrele inchise ajuta.

3 Răspunsuri so far »

  1. 1

    geo said,

    va rog sa ma ajutati cu un sfat,este al 5-lea an de cand sunt afectat de aceasta planta „ambrozia”am incercat tot felul de medicamente pentru alergie dar nimic nu ma poate ajuta.Locuiesc in drobeta turnu severin si aceasta iarba”ambrozia”creste peste tot.Va multumesc si astept sfaturile dumneavoastra

    • 2

      mariuswiz said,

      din posturile anterioare vezi ca altii ce recomanda. eu in primul rand recomand vizita la un medic alergolog ; in cazul meu ce functioneaza e dimineata xyzal iar seara singulair.scrise de medic evident. in trecut mai luam avamys.

      pe de alta aprte , semneaza petitia si fa o reclamatie in orasul tau la primarie sau la directia de mediu in legatura cu raspandirea ambroziei- sa se ia masuri. sa se trimita oamenii cu motocoase sa se starpeasca.

      sfat personal – in perioada critica – anul acesta a fost redusa aceasta perioada in arad era mai putin de o luna cumparati AC cu filtru hepa , de polen ceva mai bun si stai in casa.

  2. 3

    vip said,

    De trei ani am si eu probleme cu ambrozia…
    In primul an am crezut ca e vorba de o banala raceala. Cum incepuse de prin 10 august si inca persista, la inceputul lunii septembrie am mers la medic pentru un control. Din pacate mi s-a pus un diagnostic gresit si am fost indopat cu antibiotice. Pentru ca nu se vedea vreo ameliorare, antibioticele au fost schimbate succesiv (timp in care am intrat in concediu medical – la inceput o saptamana, apoi inca una, apoi inca una!). Am inceput sa ma simt mai bine abia spre finalul lunii septembrie / inceputul lui octombrie (cand probabil se incheia si „sezonul ambroziei”).
    In al doilea an am inceput sa manifest aceleasi simptome incepand tot de prin 10 august. Intrucat coincidenta era cam mare, iar experienta „tratamentului” administrat in anul precedent si a „succesului” inregistrat nu-mi inducea o stare de incredere, am mers si la un alergolog. Am facut un test cutanat pentru diversi alergeni si mi s-a identificat doar o usoara reactie la acarieni. Am reluat testul in alta parte, iar de data aceasta alergologul a avut la dispozitie mai multe tipuri de alergeni, intre care si polen de ambrozie. La acesta am facut o reactie destul de urata (imediat ce mi s-a administrat pe piele am inceput sa tusesc, iar zona unde intrasem in contact cu alergenul a devenit in scurt timp rosie si umflata). Am fost notat cu 3 pentru alergie la polen de ambrozie (am inteles ca pe scara folosita de acel alergolog nivelul 3 era cel mai ridicat) si mi s-a prescris urmatoare schema de tratament (ma rog, nu stiu daca termenul „tratament” este cel mai potrivit in cazul alergiilor):

    dimineata: o pastila ketotifen (dupa masa)
    dupa amiaza – o pastila aerius
    seara – o pastila singulair, o pastila ketotifen (dupa masa)

    In plus mai foloseam spray nazal (la inceput olynth de 2-3 ori pe zi, inlocuit ulterior cu nasonex o data pe zi) ca sa pot respira cat de cat omeneste.

    Starea s-a ameliorat in comparatie cu ceea ce patimisem in anul anterior, insa medicamentele administrate au avut o serie de efecte secundare nedorite: eram somnolent si ametit (mai ales seara dupa ce luam singulair si a doua zi pana pe la ora 10-11), ma durea frecvent capul si eram extrem de irascibil. In plus, disconfortul produs de reactia la ambrozie era inca prezent, chiar daca mai redus ca inainte.

    Anul acesta incerc o alta varianta de tratament (indicata de un medic homeopat), care pare-se ca ar fi dat rezultate excelente in cazul altor colegi de suferinta. Din pacate pentru mine am inceput cam tarziu cu administrarea „leacurilor minune”, asa ca nu ma astept la un succes total. Este vorba despre o cura ce trebuie urmata bianual, schema fiind urmatoarea:

    in martie si in august – „formula 31” de 3 ori pe zi cate 20 de picaturi si „coacaz negru” de 3 ori pe zi 25 de picaturi.
    Este vorba despre niste preparate naturiste pe care le gasiti in majoritatea farmaciilor de profil. Pentru o luna de tratament aveti nevoie cam de 2 flacoane „formula 31” si un flacon „coacaz negru”. Nu este nevoie de reteta pentru ele, iar pretul acestora este nesemnificativ (undeva in jur de 10 lei flaconul)

    As mai mentiona aici un medicament / supliment nutritiv de care am auzit intamplator si care in cazul meu a dat rezultate satisfacatoare in lupta cu neplacerile cauzate de ambrozie: peralgin. E vorba de niste „chichireze” pe baza de plante pe care le poti lua de pana la 3 ori pe zi. Nu inlatura deplin efectele alergiei, dar o face suportabila. Un flacon are ceva mai mult de 100 de pastile, iar pretul e in jur de 75 de lei. N-am dat de el in farmacii, dar se gaseste de cumparat online.

    Succes in lupta cu alergia!


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

